Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Målat barn och "bilolyckan"

Publicerad 2012-05-27 10:50:28 i Allmänt

Igår åkte jag, Tobbe och Jennifer till torget i Karlskoga för ansiktsmålning av barn. I förregår var första gången i hela våra liv vi har målat, och resultaten blev ju ...! Vi var jättenervösa och var på väg att ge upp, men vi klarade det haha. Matilda och Jennifer målade jag:
Sen plötsligt försöker folk få tag i någon som vill vara olycksoffer i en trafikolycka, så rddningstjänsten kan visa hur dom arbetar för att rädda någon. En bilolycka, och jag satt i passagerarsätet medan Jimmy (min bror) satt i förarsätet och Matilda (dottern) satt i bak. Brandkåren och polisen kom. De stt på oss alla nackkrage och höll i nacken på oss. Frågade väldigt ofta om hur vi mådde och om vi hade ont. Brandkåren räddade Jimmy först. Sen spräckte dom glasen och sågade av taket. Dom hade De tog ut Matilda sen och bände isär bilen. Sist kom jag ut med nackkrage på bår.

Senare lekte jag och Tobbe med bubblor!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-27 21:17:20

HAHAHAH omg, hur jag ser ut på bilden alltså ;-P

Svar: hahaha! :P
Charlotte Lundström

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela