Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Så kan det bli

Publicerad 2012-06-14 07:38:44 i Allmänt

Klippte en del av gräset tills jag gav upp. Helt slut, gräset är ju mil högt och extremt tjockt! Tyckte ju nästan synd om gräsklipparen ;) Har gått och fått en förkylning som är värst på mornarna när jag vaknar. Öronen gör ont, ögonen rinner, halsen bränner och snuvan rinner. Nyser ofta gör jag också. Att gå upp för trappan sliter på krafterna har jag märkt. Sitter och väntar på att Cissi ska komma för vi ska till Karlstad med Kiro, han är skadad :(

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-06-20 23:32:44

Åh hej! Skulle vilja få tag på dig på något sätt så jag börjar väl här..
läste på din gamla(?) blogg att du vet vem Peace Hornline är, hon är min gamla häst och jag har undrat såååå länge vart hon finns, vet du det? Snälla svara!! puss!<3

Svar: Åh jaaha, ja vad kul! Jag ska kolla upp med Sune Petterson som äger henne vart hon är nu. Hon fick ett föl vid namn Survivor för ett år sedan, hennes första överlevande föl :D Vill du veta något spec, bara att fråga!! Puss!<3
Charlotte Lundström

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela