Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Bakar förfullt

Publicerad 2012-06-24 10:02:27 i Allmänt

Har fått låna Jossans lägenhet över midsommarhelgen. I fredas åt jag midsommarmat hemma med lite folk. Senare hade jag trevligt med folk här. Igår kom Matilda hit så jag gjorde kycklinggryta A'la Cissi till mig, tobb och matilda, till efterrätt jordgubbsmilkshake och lite senare kladdkaka. Idag ska jag baka scones till frukost :) Jag älskar att baka! (Märks de?)

Ni kanske undrar hur det gick för Kiro dendär dagen vi fick åka in med honom. Han hade brutit av en tass så han fick stanna kvar över natten för en operation, amputera tån. Nu mår han bra, smärtstillande och tratt!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela