Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Sommar och varmt!

Publicerad 2012-05-24 18:11:31 i Allmänt


Sådär, nu är väl det mesta klart på bloggen! Som ni ser har jag lånat en dasign, jag är helt enkelt för lat för att göra en egen. Eller kallas det idétorka!? Börjar få träsmak i arslet för jag sitter nere i köket på en trästol och har gjort det ett bra tag nu.. Det är 29.5°C ute och vi har nästan alla fönster och dörrar öppna i huset, molnen börjar slunga ihop sig och det är väldigt kvalmigt, kanske ett åskoväder pågång? Vill ju ut till Nisse och rida lite dressyr på ridbanan, men jag vill inte att det ska börja åska då + att det är för varmt. Flugorna har vaknat till liv, det är seriöst flugor i hela köket! Pappa sa att han tyckte vi skulle sätta upp en skylt "Varning för flugfångare", kanske flugorna inte flyger in hit tyckte han! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela