Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Man räcker inte alltid till..

Publicerad 2012-05-25 00:13:49 i Allmänt

Krypit ner under täcket i sängen med pappas dator på knät. Just nu mår jag inte alls bra. Min laptop slutade fungera förut, batteriet är helt slut på den. Där tog priset och jag bröt ihop. Skolan känns som det inte alls går bra med. Allt jag göör blir bara fel, jag lyckas inte med något och ger bara upp. Har bara två, TVÅ arbetsdagar kvar sen måste allt vara inlämnat så betygen kan lämnas in. Problemet är att jag verkar ha gett upp nu. När jag bryter ihop finns det inget positivt i mitt värld och jag vill inte gör anågot, bara sitta och gråta och "tycka synd om mig själv", nej jag vill bli tröstad, och det blir jag. Tack för älskade vänner och pojkvän säger jag bara ♥ Har satt på lite musik och funderar på att gå och ta ett bad, för det skulle behövas! Läsa korsord, översätta mitt arbete om Storbritannien på engelska och sen titta på en film. Ingen bra sömn för mig inatt alltså, men jag kommer nog bara ligga helt vaken och stirra upp i taket som en idiot. Jag känner mig som en idiot, ångrar allt jag gör och vill bara bort från allt. Hoppas det är tillfälligt, och att humöret blir sjukt mycket bättre imorgon. Ska väl fortsätta med mitt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela