Clsfoto

Charlotte Lundströms fotografier

Bättre..

Publicerad 2012-05-25 08:30:32 i Allmänt


Nu börjar saker ljusna när det gäller skolan iaf.. Även om jag känner mig väldigt omtumlad idag känns humöret något bättre. Jag märker att jag blir lätt irriterad på om någon som klagar på mig, jag vänder taggarna utåt på en gång. Men jag ska försöka skärpa mig lite! Fick reda på att jag fick VG i bild, så nu ska jag göra det sista i engelska och np där.. Så är det väl bara att hålla tummarna på att få G i engelska. Blir poängen inte tillräckliga för att komma in på program får jag vill gå några dagar till hösten och göra det sista lilla i so-ämnena som jag tydligen har väldigt svårt för..!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela